Veelgestelde vragen
Account
1. Hoe krijg ik toegang tot de online panelen op maat configurator van Oldevuuren?
Om online offertes en orders te maken kan je een account aanmaken op onze website via de volgende link https://pom.oldevuuren.nl/
Als je een account hebt aangemaakt, kan je via de knop inloggen je emailadres en je wachtwoord invoeren om in de online configurator te komen.
2. Ik ben mij inloggegevens kwijt, hoe kan ik weer inloggen?
Ben je je inloggegevens kwijt, stuur ons dan een email en wij zorgen ervoor dat je een nieuw wachtwoord krijgt die je vervolgens zelf kan wijzigen in je account.
3. Kan ik mijn accountgegevens wijzigen?
In onze configurator is het mogelijk om je accountgegevens te wijzigen. Klik rechtsboven in het scherm op je naam, je krijgt dan de mogelijkheid om je gegevens te wijzigen/aan te passen.
Bestellen
Hoe kan ik een artikel bestellen?
– Via het online dashboard klik je op offerte aanmaken
– Vul de projectreferentie in
– Volg alle stappen (soort panelen, materiaal soort, decor, etc.)
– Vul de lengte- en breedte maten, aantallen, kantafwerking, en paneel referentie in
– Klik op berekenen om je prijs te zien
– Geef aan of je restmateriaal wilt ontvangen
– Selecteer de gewenste leverdatum
– Klik op bestellen
Hoe vraag ik een staal aan?
Via stalen aanvragen kan je eenvoudig een óf meerdere stalen versturen. Staat het gewenste decor er niet tussen óf wil je een totale collectie ontvangen? Stuur ons dan een email (oldevuuren@oldevuuren.n) met de gewenste stalen die je zou willen ontvangen.
Kan ik mijn order nog wijzigen?
Nadat je een order hebt geplaatst is het niet meer mogelijk om deze kosteloos te wijzigen. Mocht je toch wat willen wijzigen houdt dan rekening met wijzigingskosten.
Wordt het restmateriaal/kantenband meegeleverd?
Wij leveren het restmateriaal- en of het restant kantenband standaard mee met de order. Bestel je via de configurator dan heb je de mogelijkheid om ervoor te kiezen om het restmateriaal wel of niet mee te laten sturen.
Kan ik mijn order ook afhalen?
Ja, dat is mogelijk. Neem in dat geval contact met ons op.
Kan ik mijn order nog annuleren?
Zodra een order bevestigd is door middel van een opdrachtbevestiging, kan deze niet meer gewijzigd worden. Neem hiervoor altijd direct contact met ons op.
Ik wil graag zelf materiaal aanleveren, kan dat?
Nee, wij verwerken geen aangeleverde materialen.
Levering
1. Wat zijn de levertijden?
In de configurator kan je de eerst mogelijke leverdatum aangeven. Dit is over het algemeen ca. 12 werkdagen voor persen, zagen, en afbanden. Voor enkel zagen en/of persen van platen is dat 8 werkdagen. (afhankelijk van de capaciteit die we hebben in de productie kan dit variëren)
2. Op welke dagen wordt er bezorgd?
Wij bezorgen dagelijks in heel Nederland
Zeeland postcodes 4300-4699 (woensdag en vrijdag)
Noord-Nederland postcodes >7700 (dinsdag t/m vrijdag)
3. Kan ik zelf een specifieke bezorgdatum opgeven?
Bij het maken van de order kan je een gewenste bezorgdatum opgeven.
4. Hoe zie ik hoe laat mijn levering komt?
De dag voor levering ontvang je rond 16:30 een transportbericht met de verwachte aankomsttijd van jouw order.
5. Wat zijn de transportkosten?
Bij orders boven de € 2.000 leveren wij franco. Bij orders onder de € 2.000 betaal je € 77,50 aan transportkosten.
6. Kan er op een ander adres dan mijn standaard afleveradres geleverd worden?
Bij het maken van de order kan je een afwijkend afleveradres opgeven. Houdt er wel rekening mee dat dit adres goed bereikbaar moet zijn voor onze vrachtwagens. Als je twijfelt over een afleveradres neem dan contact op met de binnendienst voor overleg.
7. Kan ik voor het moment van levering gebeld worden?
Als je na het plaatsen van je order aangeeft dat je van te voren gebeld wilt worden is dat mogelijk.
8. Kan ik mijn afleveradres of leverdatum nog wijzigen?
Wijzigingen in levering kunnen uiterlijk 48-uur van te voren per mail doorgegeven worden ovv: Wijziging levering <ordernummer>
Levering
Afhalen:
Afhaaltijden (ma t/m vrij):
07:30 – 12:00 uur
12:30 – 15:00 uur
Voorwaarden:
- De leverbon meenemen (digitaal of op papier)
- Goederen dienen direct met een heftruck geladen te kunnen worden aan de zijkant van een
- vrachtwagen of op een platte aanhanger
- Moet het pakket met de hand geladen worden? Dan dient u met minimaal 2 personen te komen (de medewerkers kunnen niet helpen met het laden van de platen).
- Het is helaas niet mogelijk om op locatie de platen te verzagen. Eventuele verpakkingsmaterialen dient u zelf af te voeren.
- Oldevuuren is niet aansprakelijk voor eventuele schade die ontstaat tijdens het transport
- U dient rekening te houden met een pakketafmeting van 2800 / 3050 mm x 1300 mm. In verband met maatwerk, zijn afwijkende pakketafmetingen mogelijk*
Betaling
1. Hoe kan ik betalen?
Ga je voor het eerst bestellen, dan vragen wij altijd om een vooruitbetaling. Zodra het bedrag op onze rekening staat wordt de order in productie genomen. Vanaf dat moment gaat ook de levertijd in.
Voor vervolg orders kan er op krediet gekocht worden en wordt er een betalingstermijn van 30 dagen gehanteerd.
Retourneren
1. Kan ik producten retourneren?
Producten die verzaagd- en of afgeband worden niet retour genomen.
Reclamaties
Reclamaties dienen 48-uur na ontvangst van het materiaal bij ons gemeld te worden door dit te mailen naar oldevuuren@oldevuuren.nl o.v.v. het ordernummer, een klachtomschrijving en foto’s.
Het Oldevuuren team staat voor jou klaar
Meer weten over een bepaald product? Even sparren over de aanpak van een project? Neem contact met ons op!
